نوشته شده توسط : حسین رضوانی

 

مشاوره کارشناسی ارشد، هم به صورت حضوری و هم به صورت مشاوره تلفنی ارشد، در ادامه راه آمادگی جهت شرکت در آزمون ارشد، همراه داوطلب است.

مشاوره کارشناسی ارشد پس از آنکه به رفع تردید ها و قطعی شدن تصمیم نهایی در مورد شرکت برای آزمون ارشد، کمک نمود؛ در صورتی که تصمیم نهایی فرد، شرکت در آزمون ارشد باشد، زمان آغاز مرحله دوم هست، که می توان گفت مشاوره تحصیلی برای این مرحله حتی از مرحله قبلی مهم تر و اغلب ضروری تر است. زیرا گاهی امکان دارد که داوطلب، پیش از مراجعه به مشاور، به وضوح تصمیم خود را گرفته باشد، اما نداند که چگونه برای اجرایی کردن این تصمیم اقدام کند. برای کسب اطلاعات بیشتر وارد شوید.

مشاوره کارشناسی ارشد، داوطلب را برای ثبت نام آزمون، و آمادگی تا زمان آزمون، کمک می کند..

 

مشاوره کارشناسی ارشد، تا ورود به دانشگاه، همراه دواطلب است.

مشاوره کارشناسی ارشد، با برنامه ریزی تحصیلی طبق سایر برنامه ها و شرایط زندگی داوطلب، به او کمک می کند تا بتواند از فرصت هایش را در جهت مطالعه دروس لازم و آمادگی جهت آزمون ارشد، به طور بهینه استفاده کند.

مشاوره کارشناسی ارشد 

شکل 1: مشاوره کارشناسی ارشد، پله های رسیدن به مرحله آزمون را برای شما بهینه سازی می نماید.

 

مشاوره کارشناسی ارشد در واقع یک پکیج کامل چند مرحله ای است، که به صورت دقیق و زمان بندی شده، طبق فنون مشخص، انجام می شود.

مشاوره کارشناسی ارشد، پس از آنکه برای تعیین رشته دلخواه و موردنظر داوطلب برای ادامه تحصیل در مرحله ارشد، به او در تصمیم گیری نهایی اش، کمک کرد، ( یعنی پس از مشخص شدن مقصد و نیز مطمئن شدن از اراده واقعی داوطلب جهت حرکت به سمت این مقصد )، به وسیله یک آزمون تعیین سطح، وضعیت درسی و آمادگی ذهنی داوطلب جهت یادآوری مطالب مورد امتحان را ارزیابی می نماید.

 


:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 ارديبهشت 1399 | نظرات ()